Saopštenje za javnost   10. februar 2025

John Deere proširuje podršku za samostalno održavanje

news-self-repair-solutions

Valdorf, februar 2025. – Kompanija John Deere je preuzela značajne korake za podršku klijentima da ostvare mogućnost da sami održavaju svoje poljoprivredne i građevinske mašine. Digitalna rešenja biće predstavljena u SAD tokom druge polovine ove godine. Evropski farmeri imaće takođe pogodnosti od ovih novih funkcionalnosti. Unapređenja će pružiti još veću podršku klijentima i nezavisnim radionicama, uključujući mogućnost skidanja reprograma za elektronske kontrolere koje proizvodi kompanija John Deere.

Treba imati u vidu da se zakonski okvir za tržišta SAD i EU razlikuje u određenim slučajevima. U Evropi važi propis o RMI (Informacije za popravku i održavanje). U Evropskoj Uniji, 27 različitih zakonskih EU propisa čine pravni okvir koji definiše prava na popravke u industriji poljoprivredne opreme. U ovim propisima navedeni su svi podaci koje treba podeliti sa nezavisnim rukovaocima ili radionicama. Podaci su dostupni za mnoge modele, na veb adresi John Deere informacije za popravku i održavanje. Ovde spadaju, pored ostalog:

Nove funkcije primarno proširuju dostupne informacije za održavanje u SAD. Ipak neke funkcije su takođe dodate u evropski RMI, koji već danas nudi mnogo opcija. Jedna od novih funkcija je integracija u John Deere Operations CenterTM. Ovo znači da farmeri mogu da koriste Operations Center ne samo za upravljanje podacima o njivi i mašini, već i za održavanje i informacije o mašini. Ovo unapređenje predstavlja platformu  koja je centralizovana i jednostavna za korišćenje, sa sveobuhvatnim opsegom alata za ceo radni vek mašina. U nove funkcije spadaju:

  • Equipment Mobile – besplatna aplikacija sa sveobuhvatnim informacijama o mašini, uključujući uputstva za rukovaoca i delove, rasporede održavanja, kratke referentne informacije, pretragu kodova grešaka i ažuriranja softvera za izabrane 4G povezane mašine.
  • Shop.Deere.com – veb lokacija trenutno dostupna u UK i Irskoj za pronalaženje i kupovinu delova preko interneta
  • Kratke referentne smernice – nude različite video snimke za uputstva i savete za održavanje
  • Customer Service ADVISOR – obezbeđuje besplatna digitalna uputstva za brisanje i ažuriranje kodova, čitanje dijagnostičkih podataka i obavljanje ograničenih kalibracija

Najnovija poboljšanja dokazuju da kompanija John Deere stalno radi na poboljšanju svojih proizvoda. Naša kompanija je već lider u pružanju resursa za samostalno održavanje. Uz ovu novu opciju, poljoprivrednici mogu sami da doprinesu još produktivnijem radu sa svojim mašinama.